Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg

Apeldoorn, 4 juli 2011 - Nabestaanden komen in een periode vlak na het overlijden van een dierbare vaak voor moeilijke keuzes te staan. Keuzes die zij zelf moeten maken. Naast de praktische zaken, zoals het regelen van de uitvaart, zijn er ook de emotionele aspecten.

Nabestaanden willen het zo goed mogelijk doen voor hun overleden dierbare. Het is dan fijn dat er iemand is die helpt en zaken uit handen neemt. Zo staan de nabestaanden er niet alleen voor.

Jeanine Helthuis, directievoorzitter Monuta: ‘Wij begrijpen als geen ander waar nabestaanden mee te maken krijgen en hebben daar alle aandacht voor. Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg met alle keuzes die zij vaak in korte tijd moeten maken. Daarom willen wij met onze nieuwe commercials laten zien dat wij er zijn voor nabestaanden. Wij zijn er om te helpen met alles wat van belang is voor een mooie uitvaart. Monuta is de steun bij iedere uitvaart.’

Vanaf vandaag zijn de nieuwe commercials van Monuta op televisie te zien. De komende maanden worden deze afwisselend op landelijke en regionale zenders getoond. De commercials zijn samen met reclamebureau N=5 gemaakt en geregisseerd door Rogier Hesp. Verschillende moeilijke keuzes waar nabestaanden mee te maken krijgen worden hierin belicht.


Bron: EUFIN