BNP Paribas Cardif start mediacampagne

BNP Paribas Cardif, het verzekeringsonderdeel van BNP Paribas, is een nieuwe communicatiecampagne gestart. De campagne start op een flink aantal radiozenders, en daarnaast is de website doorleefverzekeringen.nl online.

De nadruk in de campagne ligt op zogeheten ‘doorleefverzekeringen’, producten die tijdelijk inkomensverlies opvangen en de verzekerde de gelegenheid geven op zijn of haar eigen manier een volgende stap te nemen.

In februari kondigde BNP Paribas Cardif (voorheen Cardif) haar nieuwe merknaam aan in combinatie met de groeiambitie in Nederland. De campagne is onderdeel van de groeistrategie en gericht op het verwerven van bekendheid onder een breed publiek.

Marieke van Zuien, directeur customer & corporate licht toe: “In de campagne worden mensen geportretteerd die ondanks de lastige situatie waarin ze zitten vanwege ziekte of baanverlies, een positieve instelling hebben. Ze zien tegenslag als een tijdelijk iets en gebruiken de periode dat hun leven even anders is dan ze gewend waren, om voor zichzelf een nieuw pad uit te stippelen. Zo komen onze producten optimaal tot hun recht en bieden ze het vangnet dat verzekerden echt verder helpt.”